Ö. KAF HASIRCI, "Görsel öğrenme stillerine göre düzenlenen öğretimin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, pp.299-314, 2005
KAF HASIRCI, Ö. 2005. Görsel öğrenme stillerine göre düzenlenen öğretimin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2 , 299-314.
KAF HASIRCI, Ö., (2005). Görsel öğrenme stillerine göre düzenlenen öğretimin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, 299-314.
KAF HASIRCI, ÖZLEM. "Görsel öğrenme stillerine göre düzenlenen öğretimin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, 299-314, 2005
KAF HASIRCI, ÖZLEM. "Görsel öğrenme stillerine göre düzenlenen öğretimin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, pp.299-314, 2005
KAF HASIRCI, Ö. (2005) . "Görsel öğrenme stillerine göre düzenlenen öğretimin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.2, pp.299-314.
@article{article, author={ÖZLEM KAF }, title={Görsel öğrenme stillerine göre düzenlenen öğretimin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2005, pages={299-314} }