S. ÇABUK Et Al. , "Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi," 22. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2017
ÇABUK, S. Et Al. 2017. Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi. 22. Pazarlama Kongresi , (Turkey).
ÇABUK, S., ŞAHİN, A., & ATILGAN, K. Ö., (2017). Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi . 22. Pazarlama Kongresi, Turkey
ÇABUK, SERAP, AYŞE ŞAHİN, And KALENDER ÖZCAN ATILGAN. "Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi," 22. Pazarlama Kongresi, Turkey, 2017
ÇABUK, SERAP Et Al. "Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi." 22. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2017
ÇABUK, S. ŞAHİN, A. And ATILGAN, K. Ö. (2017) . "Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi." 22. Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERAP ÇABUK Et Al. }, title={Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2017}}