S. Çabuk And A. Arık, "Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması," In Müşteri Şikayet Yönetimi , Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2021, pp.83-98.
Çabuk, S. And Arık, A. Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması. 2021. In Müşteri Şikayet Yönetimi , Seçkin Yayıncılık, Ankara, 83-98.
Çabuk, S., & Arık, A., (2021). Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması. Müşteri Şikayet Yönetimi (pp.83-98), Ankara: Seçkin Yayıncılık.
Çabuk, SERAP, And ABDİL ARIK. "Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması." In Müşteri Şikayet Yönetimi , 83-98. Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2021
Çabuk, SERAP And Arık, ABDİL. "Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması." Müşteri Şikayet Yönetimi , Seçkin Yayıncılık, 2021, pp.83-98.
Çabuk, S. And Arık, A. (2021) "Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması", Müşteri Şikayet Yönetimi . Ankara: Seçkin Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={SERAP ÇABUK And author ={ABDİL ARIK}, chaptertitle={Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması}, booktitle={ Müşteri Şikayet Yönetimi}, publisher={Seçkin Yayıncılık}, city={Ankara},year={2021} }