P. ARTUT And K. Tarım, "Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi konferansı , vol.2, Ankara, Turkey, pp.1189, 0
ARTUT, P. And Tarım, K. Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi. V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi konferansı , (Ankara, Turkey), 1189.
ARTUT, P., & Tarım, K., Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi . V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi konferansı (pp.1189). Ankara, Turkey
ARTUT, PERİHAN, And KAMURAN TARIM. "Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi konferansı, Ankara, Turkey,
ARTUT, PERİHAN And Tarım, KAMURAN. "Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi konferansı , Ankara, Turkey, pp.1189
ARTUT, P. And Tarım, K. . "Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi konferansı , Ankara, Turkey, p.1189.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PERİHAN ARTUT And author={KAMURAN TARIM}, title={Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi}, congress name={V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi konferansı}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={0}, pages={1189} }