P. Yücekaya Et Al. , "Perakende Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi: Çanakkale İlinde Bir Araştırma," MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES , vol.4, no.5, pp.85-100, 2015
Yücekaya, P. Et Al. 2015. Perakende Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi: Çanakkale İlinde Bir Araştırma. MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES , vol.4, no.5 , 85-100.
Yücekaya, P., RENÇBER, Ö. F., & Sönmez, H., (2015). Perakende Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi: Çanakkale İlinde Bir Araştırma. MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES , vol.4, no.5, 85-100.
Yücekaya, Polat, ÖMER FARUK RENÇBER, And Hüseyin Sönmez. "Perakende Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi: Çanakkale İlinde Bir Araştırma," MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES , vol.4, no.5, 85-100, 2015
Yücekaya, Polat Et Al. "Perakende Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi: Çanakkale İlinde Bir Araştırma." MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES , vol.4, no.5, pp.85-100, 2015
Yücekaya, P. RENÇBER, Ö. F. And Sönmez, H. (2015) . "Perakende Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi: Çanakkale İlinde Bir Araştırma." MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES , vol.4, no.5, pp.85-100.
@article{article, author={Polat Yücekaya Et Al. }, title={Perakende Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi: Çanakkale İlinde Bir Araştırma}, journal={MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES}, year=2015, pages={85-100} }