M. C. ŞAHİN And N. ARSLAN NAMLI, "ALGORİTMA EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİÜZERİNE ETKİSİ," Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, pp.135-153, 2017
ŞAHİN, M. C. And ARSLAN NAMLI, N. 2017. ALGORİTMA EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİÜZERİNE ETKİSİ. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5 , 135-153.
ŞAHİN, M. C., & ARSLAN NAMLI, N., (2017). ALGORİTMA EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİÜZERİNE ETKİSİ. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, 135-153.
ŞAHİN, MEHMET, And NİHAN ARSLAN NAMLI. "ALGORİTMA EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİÜZERİNE ETKİSİ," Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, 135-153, 2017
ŞAHİN, MEHMET C. And ARSLAN NAMLI, NİHAN A. . "ALGORİTMA EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİÜZERİNE ETKİSİ." Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, pp.135-153, 2017
ŞAHİN, M. C. And ARSLAN NAMLI, N. (2017) . "ALGORİTMA EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİÜZERİNE ETKİSİ." Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, pp.135-153.
@article{article, author={MEHMET CAN ŞAHİN And author={NİHAN ARSLAN NAMLI}, title={ALGORİTMA EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={135-153} }