A. KARABAY, "Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların ve Sınıf İçi Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi/ An Evaluation of the Attainments and Classroom Practices in Turkish Curriculum according to Teachers’ Views," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2017
KARABAY, A. 2017. Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların ve Sınıf İçi Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi/ An Evaluation of the Attainments and Classroom Practices in Turkish Curriculum according to Teachers’ Views. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .
KARABAY, A., (2017). Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların ve Sınıf İçi Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi/ An Evaluation of the Attainments and Classroom Practices in Turkish Curriculum according to Teachers’ Views . 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
KARABAY, AYŞEGÜL. "Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların ve Sınıf İçi Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi/ An Evaluation of the Attainments and Classroom Practices in Turkish Curriculum according to Teachers’ Views," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2017
KARABAY, AYŞEGÜL. "Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların ve Sınıf İçi Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi/ An Evaluation of the Attainments and Classroom Practices in Turkish Curriculum according to Teachers’ Views." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2017
KARABAY, A. (2017) . "Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların ve Sınıf İçi Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi/ An Evaluation of the Attainments and Classroom Practices in Turkish Curriculum according to Teachers’ Views." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞEGÜL KARABAY}, title={Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların ve Sınıf İçi Uygulamaların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi/ An Evaluation of the Attainments and Classroom Practices in Turkish Curriculum according to Teachers’ Views}, congress name={5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}