F. DEMİRCİ OREL, "Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları," ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.2, pp.157-174, 2004
DEMİRCİ OREL, F. 2004. Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.2 , 157-174.
DEMİRCİ OREL, F., (2004). Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.2, 157-174.
DEMİRCİ OREL, FATMA. "Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları," ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.2, 157-174, 2004
DEMİRCİ OREL, FATMA D. . "Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları." ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.2, pp.157-174, 2004
DEMİRCİ OREL, F. (2004) . "Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları." ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.13, no.2, pp.157-174.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL}, title={Market Markaları ve Üretici Markalarına Yönelik Tüketici Algılamaları}, journal={ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2004, pages={157-174} }