M. Albayrak And C. ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, "Gıda Perakendeciliğinde Market Markalı Ürün Stratejisi," Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.11, pp.204-218, 2006
Albayrak, M. And ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, C. 2006. Gıda Perakendeciliğinde Market Markalı Ürün Stratejisi. Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.11 , 204-218.
Albayrak, M., & ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, C., (2006). Gıda Perakendeciliğinde Market Markalı Ürün Stratejisi. Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.11, 204-218.
Albayrak, Mevhibe, And CELİLE ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU. "Gıda Perakendeciliğinde Market Markalı Ürün Stratejisi," Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.11, 204-218, 2006
Albayrak, Mevhibe And ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, CELİLE Ö. . "Gıda Perakendeciliğinde Market Markalı Ürün Stratejisi." Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.11, pp.204-218, 2006
Albayrak, M. And ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, C. (2006) . "Gıda Perakendeciliğinde Market Markalı Ürün Stratejisi." Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.11, pp.204-218.
@article{article, author={Mevhibe Albayrak And author={CELİLE ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU}, title={Gıda Perakendeciliğinde Market Markalı Ürün Stratejisi}, journal={Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2006, pages={204-218} }