H. İNAN And M. CANOĞLU, "Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.2, pp.113-126, 2016
İNAN, H. And CANOĞLU, M. 2016. Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.2 , 113-126.
İNAN, H., & CANOĞLU, M., (2016). Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.2, 113-126.
İNAN, HİLAL, And MELTEM CANOĞLU. "Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.2, 113-126, 2016
İNAN, HİLAL And CANOĞLU, MELTEM. "Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.2, pp.113-126, 2016
İNAN, H. And CANOĞLU, M. (2016) . "Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.2, pp.113-126.
@article{article, author={HİLAL İNAN And author={MELTEM CANOĞLU}, title={Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={113-126} }