K. TARIM And G. Çapar, "İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencinin matematik başarısı ve matematiğe ilişkin tutumu üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması," X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi , Niğde, Turkey, 2012
TARIM, K. And Çapar, G. 2012. İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencinin matematik başarısı ve matematiğe ilişkin tutumu üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması. X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi , (Niğde, Turkey).
TARIM, K., & Çapar, G., (2012). İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencinin matematik başarısı ve matematiğe ilişkin tutumu üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması . X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Niğde, Turkey
TARIM, KAMURAN, And G. Çapar. "İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencinin matematik başarısı ve matematiğe ilişkin tutumu üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması," X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Niğde, Turkey, 2012
TARIM, KAMURAN And Çapar, G.. "İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencinin matematik başarısı ve matematiğe ilişkin tutumu üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması." X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi , Niğde, Turkey, 2012
TARIM, K. And Çapar, G. (2012) . "İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencinin matematik başarısı ve matematiğe ilişkin tutumu üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması." X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi , Niğde, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={KAMURAN TARIM And author={G. Çapar}, title={İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencinin matematik başarısı ve matematiğe ilişkin tutumu üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması}, congress name={X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2012}}