H. ÖZGEN And M. ÖZSEVEN, "İşletmelerin Uluslararası Pazarlara Giriş Biçiminin Seçiminde Yerel Pazar Faktörlerinin Etkisi Üzerine Adana İlinde Bir Araştırma," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, pp.1-20, 2012
ÖZGEN, H. And ÖZSEVEN, M. 2012. İşletmelerin Uluslararası Pazarlara Giriş Biçiminin Seçiminde Yerel Pazar Faktörlerinin Etkisi Üzerine Adana İlinde Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1 , 1-20.
ÖZGEN, H., & ÖZSEVEN, M., (2012). İşletmelerin Uluslararası Pazarlara Giriş Biçiminin Seçiminde Yerel Pazar Faktörlerinin Etkisi Üzerine Adana İlinde Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, 1-20.
ÖZGEN, HÜSEYİN, And MUSTAFA ÖZSEVEN. "İşletmelerin Uluslararası Pazarlara Giriş Biçiminin Seçiminde Yerel Pazar Faktörlerinin Etkisi Üzerine Adana İlinde Bir Araştırma," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, 1-20, 2012
ÖZGEN, HÜSEYİN And ÖZSEVEN, MUSTAFA. "İşletmelerin Uluslararası Pazarlara Giriş Biçiminin Seçiminde Yerel Pazar Faktörlerinin Etkisi Üzerine Adana İlinde Bir Araştırma." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, pp.1-20, 2012
ÖZGEN, H. And ÖZSEVEN, M. (2012) . "İşletmelerin Uluslararası Pazarlara Giriş Biçiminin Seçiminde Yerel Pazar Faktörlerinin Etkisi Üzerine Adana İlinde Bir Araştırma." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, pp.1-20.
@article{article, author={HÜSEYİN ÖZGEN And author={MUSTAFA ÖZSEVEN}, title={İşletmelerin Uluslararası Pazarlara Giriş Biçiminin Seçiminde Yerel Pazar Faktörlerinin Etkisi Üzerine Adana İlinde Bir Araştırma}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2012, pages={1-20} }