D. ZEREN, "Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması ," In Pazarlama Araştırması , İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım, 2015, pp.38-67.
ZEREN, D. Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması . 2015. In Pazarlama Araştırması , Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, 38-67.
ZEREN, D., (2015). Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması . Pazarlama Araştırması (pp.38-67), İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım.
ZEREN, DENİZ. "Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması ." In Pazarlama Araştırması , 38-67. İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım, 2015
ZEREN, DENİZ. "Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması ." Pazarlama Araştırması , Nobel Yayın Dağıtım, 2015, pp.38-67.
ZEREN, D. (2015) "Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması ", Pazarlama Araştırması . İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={DENİZ ZEREN}, chaptertitle={Pazarlama Araştırması Süreci ve Problemin Araştırma Amaçlarını Tanımlaması }, booktitle={ Pazarlama Araştırması}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={İstanbul},year={2015} }