B. E. NEVRUZ And F. DEMİRCİ OREL, "Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.50, pp.305-320, 2020
NEVRUZ, B. E. And DEMİRCİ OREL, F. 2020. Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.50 , 305-320.
NEVRUZ, B. E., & DEMİRCİ OREL, F., (2020). Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.50, 305-320.
NEVRUZ, BEYZA, And FATMA DEMİRCİ OREL. "Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.50, 305-320, 2020
NEVRUZ, BEYZA E. And DEMİRCİ OREL, FATMA D. . "Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.50, pp.305-320, 2020
NEVRUZ, B. E. And DEMİRCİ OREL, F. (2020) . "Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.50, pp.305-320.
@article{article, author={BEYZA ECEM NEVRUZ And author={FATMA DEMİRCİ OREL}, title={Çevrimiçi Mağaza Atmosferinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi}, journal={Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={305-320} }