E. Çelebi And N. Sezer, "KURUMSAL İTİBARIN KRİZ İLETİŞİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.27, pp.116-134, 2017
Çelebi, E. And Sezer, N. 2017. KURUMSAL İTİBARIN KRİZ İLETİŞİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.27 , 116-134.
Çelebi, E., & Sezer, N., (2017). KURUMSAL İTİBARIN KRİZ İLETİŞİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.27, 116-134.
Çelebi, ENGİN, And Nilüfer Sezer. "KURUMSAL İTİBARIN KRİZ İLETİŞİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.27, 116-134, 2017
Çelebi, ENGİN And Sezer, Nilüfer. "KURUMSAL İTİBARIN KRİZ İLETİŞİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.27, pp.116-134, 2017
Çelebi, E. And Sezer, N. (2017) . "KURUMSAL İTİBARIN KRİZ İLETİŞİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.27, pp.116-134.
@article{article, author={ENGİN ÇELEBİ And author={Nilüfer Sezer}, title={KURUMSAL İTİBARIN KRİZ İLETİŞİM STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={116-134} }