Y. B. ÖNAL Et Al. , "Türk Turizm Sektörü Açısından Değer Temelli Yönetim Yaklaşımının Önemi," SOİD Seyehat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.2, no.2, pp.37-45, 2005
ÖNAL, Y. B. Et Al. 2005. Türk Turizm Sektörü Açısından Değer Temelli Yönetim Yaklaşımının Önemi. SOİD Seyehat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.2, no.2 , 37-45.
ÖNAL, Y. B., Karadeniz, E., & Altun, N., (2005). Türk Turizm Sektörü Açısından Değer Temelli Yönetim Yaklaşımının Önemi. SOİD Seyehat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.2, no.2, 37-45.
ÖNAL, YILDIRIM, Erdinc Karadeniz, And Nuray Altun. "Türk Turizm Sektörü Açısından Değer Temelli Yönetim Yaklaşımının Önemi," SOİD Seyehat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.2, no.2, 37-45, 2005
ÖNAL, YILDIRIM B. Et Al. "Türk Turizm Sektörü Açısından Değer Temelli Yönetim Yaklaşımının Önemi." SOİD Seyehat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.2, no.2, pp.37-45, 2005
ÖNAL, Y. B. Karadeniz, E. And Altun, N. (2005) . "Türk Turizm Sektörü Açısından Değer Temelli Yönetim Yaklaşımının Önemi." SOİD Seyehat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.2, no.2, pp.37-45.
@article{article, author={YILDIRIM BEYAZIT ÖNAL Et Al. }, title={Türk Turizm Sektörü Açısından Değer Temelli Yönetim Yaklaşımının Önemi}, journal={SOİD Seyehat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2005, pages={37-45} }