H. Ç. YAVUZ Et Al. , "Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler," İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.1, pp.178-196, 2017
YAVUZ, H. Ç. Et Al. 2017. Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler. İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.1 , 178-196.
YAVUZ, H. Ç., İLGÜN DİBEK, M., & YALÇIN, S., (2017). Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler. İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.1, 178-196.
YAVUZ, HATİCE, MÜNEVVER İLGÜN DİBEK, And SEHER YALÇIN. "Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler," İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.1, 178-196, 2017
YAVUZ, HATİCE Ç. Et Al. "Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler." İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.1, pp.178-196, 2017
YAVUZ, H. Ç. İLGÜN DİBEK, M. And YALÇIN, S. (2017) . "Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler." İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.1, pp.178-196.
@article{article, author={HATİCE ÇİĞDEM YAVUZ Et Al. }, title={Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler}, journal={İlköğretim Online (elektronik)}, year=2017, pages={178-196} }