D. ZEREN And N. GÖKDAĞLI, "Marka Prestiji ve Marka Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.2, 2017
ZEREN, D. And GÖKDAĞLI, N. 2017. Marka Prestiji ve Marka Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.2 .
ZEREN, D., & GÖKDAĞLI, N., (2017). Marka Prestiji ve Marka Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.2.
ZEREN, DENİZ, And NİLÜFER GÖKDAĞLI. "Marka Prestiji ve Marka Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.2, 2017
ZEREN, DENİZ And GÖKDAĞLI, NİLÜFER. "Marka Prestiji ve Marka Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.2, 2017
ZEREN, D. And GÖKDAĞLI, N. (2017) . "Marka Prestiji ve Marka Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi , vol.5, no.2.
@article{article, author={DENİZ ZEREN And author={NİLÜFER GÖKDAĞLI}, title={Marka Prestiji ve Marka Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, journal={İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi}, year=2017}