İ. ETİ And M. EMEN PARLATAN, "Erken Çocukluk Eğitiminde Drama Dersinin Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Etkisi: Dramaya İlişkin Tutum ve Öğretmen Öz-yeterlik İnançları," Yaratıcı Drama Dergisi , vol.17, no.2, pp.125-138, 2022
ETİ, İ. And EMEN PARLATAN, M. 2022. Erken Çocukluk Eğitiminde Drama Dersinin Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Etkisi: Dramaya İlişkin Tutum ve Öğretmen Öz-yeterlik İnançları. Yaratıcı Drama Dergisi , vol.17, no.2 , 125-138.
ETİ, İ., & EMEN PARLATAN, M., (2022). Erken Çocukluk Eğitiminde Drama Dersinin Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Etkisi: Dramaya İlişkin Tutum ve Öğretmen Öz-yeterlik İnançları. Yaratıcı Drama Dergisi , vol.17, no.2, 125-138.
ETİ, İNANÇ, And MELTEM EMEN. "Erken Çocukluk Eğitiminde Drama Dersinin Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Etkisi: Dramaya İlişkin Tutum ve Öğretmen Öz-yeterlik İnançları," Yaratıcı Drama Dergisi , vol.17, no.2, 125-138, 2022
ETİ, İNANÇ And EMEN PARLATAN, MELTEM. "Erken Çocukluk Eğitiminde Drama Dersinin Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Etkisi: Dramaya İlişkin Tutum ve Öğretmen Öz-yeterlik İnançları." Yaratıcı Drama Dergisi , vol.17, no.2, pp.125-138, 2022
ETİ, İ. And EMEN PARLATAN, M. (2022) . "Erken Çocukluk Eğitiminde Drama Dersinin Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Etkisi: Dramaya İlişkin Tutum ve Öğretmen Öz-yeterlik İnançları." Yaratıcı Drama Dergisi , vol.17, no.2, pp.125-138.
@article{article, author={İNANÇ ETİ And author={MELTEM EMEN}, title={Erken Çocukluk Eğitiminde Drama Dersinin Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Etkisi: Dramaya İlişkin Tutum ve Öğretmen Öz-yeterlik İnançları}, journal={Yaratıcı Drama Dergisi}, year=2022, pages={125-138} }