E. ÇOPUR Et Al. , "Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği," INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, pp.150-175, 2021
ÇOPUR, E. Et Al. 2021. Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2 , 150-175.
ÇOPUR, E., , M. T., DİNÇ ARTUT, P., & BAL, A. P., (2021). Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, 150-175.
ÇOPUR, ERSİN Et Al. "Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği," INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, 150-175, 2021
ÇOPUR, ERSİN Et Al. "Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği." INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, pp.150-175, 2021
ÇOPUR, E. Et Al. (2021) . "Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği." INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, pp.150-175.
@article{article, author={ERSİN ÇOPUR Et Al. }, title={Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM}, year=2021, pages={150-175} }