G. SARPKAYA AKTAŞ, "Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - VI Kavram Haritaları ve Kelime İlişkilendirme Testi," In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Ankara: Nobel, 2022, pp.205-229.
SARPKAYA AKTAŞ, G. Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - VI Kavram Haritaları ve Kelime İlişkilendirme Testi. 2022. In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Nobel, Ankara, 205-229.
SARPKAYA AKTAŞ, G., (2022). Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - VI Kavram Haritaları ve Kelime İlişkilendirme Testi. Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri (pp.205-229), Ankara: Nobel.
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM. "Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - VI Kavram Haritaları ve Kelime İlişkilendirme Testi." In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , 205-229. Ankara: Nobel, 2022
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM S. . "Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - VI Kavram Haritaları ve Kelime İlişkilendirme Testi." Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Nobel, 2022, pp.205-229.
SARPKAYA AKTAŞ, G. (2022) "Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - VI Kavram Haritaları ve Kelime İlişkilendirme Testi", Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLFEM SARPKAYA AKTAŞ}, chaptertitle={Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - VI Kavram Haritaları ve Kelime İlişkilendirme Testi}, booktitle={ Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri }, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2022} }