M. DEMİRCİOĞLU And A. YALÇIN, "Bir İletişim Aracı Olarak İnternet Siteleri: En Büyük 100 Sanayi Firmasının İnternet Sitelerinin İçerik Analizi," Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, pp.111-127, 2002
DEMİRCİOĞLU, M. And YALÇIN, A. 2002. Bir İletişim Aracı Olarak İnternet Siteleri: En Büyük 100 Sanayi Firmasının İnternet Sitelerinin İçerik Analizi. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1 , 111-127.
DEMİRCİOĞLU, M., & YALÇIN, A., (2002). Bir İletişim Aracı Olarak İnternet Siteleri: En Büyük 100 Sanayi Firmasının İnternet Sitelerinin İçerik Analizi. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, 111-127.
DEMİRCİOĞLU, MERT, And AZMİ YALÇIN. "Bir İletişim Aracı Olarak İnternet Siteleri: En Büyük 100 Sanayi Firmasının İnternet Sitelerinin İçerik Analizi," Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, 111-127, 2002
DEMİRCİOĞLU, MERT And YALÇIN, AZMİ. "Bir İletişim Aracı Olarak İnternet Siteleri: En Büyük 100 Sanayi Firmasının İnternet Sitelerinin İçerik Analizi." Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, pp.111-127, 2002
DEMİRCİOĞLU, M. And YALÇIN, A. (2002) . "Bir İletişim Aracı Olarak İnternet Siteleri: En Büyük 100 Sanayi Firmasının İnternet Sitelerinin İçerik Analizi." Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, pp.111-127.
@article{article, author={MERT DEMİRCİOĞLU And author={AZMİ YALÇIN}, title={Bir İletişim Aracı Olarak İnternet Siteleri: En Büyük 100 Sanayi Firmasının İnternet Sitelerinin İçerik Analizi}, journal={Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2002, pages={111-127} }