S. ASLAN And B. AYBEK, "İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİ İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA," Milli Eğitim , no.217, pp.97-110, 2018
ASLAN, S. And AYBEK, B. 2018. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİ İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA. Milli Eğitim , no.217 , 97-110.
ASLAN, S., & AYBEK, B., (2018). İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİ İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA. Milli Eğitim , no.217, 97-110.
ASLAN, SERKAN, And BİRSEL AYBEK. "İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİ İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA," Milli Eğitim , no.217, 97-110, 2018
ASLAN, SERKAN And AYBEK, BİRSEL. "İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİ İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA." Milli Eğitim , no.217, pp.97-110, 2018
ASLAN, S. And AYBEK, B. (2018) . "İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİ İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA." Milli Eğitim , no.217, pp.97-110.
@article{article, author={SERKAN ASLAN And author={BİRSEL AYBEK}, title={İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİ İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA}, journal={Milli Eğitim}, year=2018, pages={97-110} }