N. AKÇA BERK Et Al. , "Tarihi Miras Onlar İçin Ne Anlam İfade Ediyor?: Ortaokul Öğrencilerinin Tarihi Mirasa İlişkin Farkındalıklarına Yönelik Bir Değerlendirme," II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi- Multicongress Adana , Adana, Turkey, pp.216-230, 2018
AKÇA BERK, N. Et Al. 2018. Tarihi Miras Onlar İçin Ne Anlam İfade Ediyor?: Ortaokul Öğrencilerinin Tarihi Mirasa İlişkin Farkındalıklarına Yönelik Bir Değerlendirme. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi- Multicongress Adana , (Adana, Turkey), 216-230.
AKÇA BERK, N., BERK, F., & GÜLTEKİN, F., (2018). Tarihi Miras Onlar İçin Ne Anlam İfade Ediyor?: Ortaokul Öğrencilerinin Tarihi Mirasa İlişkin Farkındalıklarına Yönelik Bir Değerlendirme . II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi- Multicongress Adana (pp.216-230). Adana, Turkey
AKÇA BERK, NEVAL, FATİH BERK, And FATMA GÜLTEKİN. "Tarihi Miras Onlar İçin Ne Anlam İfade Ediyor?: Ortaokul Öğrencilerinin Tarihi Mirasa İlişkin Farkındalıklarına Yönelik Bir Değerlendirme," II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi- Multicongress Adana, Adana, Turkey, 2018
AKÇA BERK, NEVAL A. Et Al. "Tarihi Miras Onlar İçin Ne Anlam İfade Ediyor?: Ortaokul Öğrencilerinin Tarihi Mirasa İlişkin Farkındalıklarına Yönelik Bir Değerlendirme." II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi- Multicongress Adana , Adana, Turkey, pp.216-230, 2018
AKÇA BERK, N. BERK, F. And GÜLTEKİN, F. (2018) . "Tarihi Miras Onlar İçin Ne Anlam İfade Ediyor?: Ortaokul Öğrencilerinin Tarihi Mirasa İlişkin Farkındalıklarına Yönelik Bir Değerlendirme." II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi- Multicongress Adana , Adana, Turkey, pp.216-230.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NEVAL AKÇA BERK Et Al. }, title={Tarihi Miras Onlar İçin Ne Anlam İfade Ediyor?: Ortaokul Öğrencilerinin Tarihi Mirasa İlişkin Farkındalıklarına Yönelik Bir Değerlendirme}, congress name={II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi- Multicongress Adana}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2018}, pages={216-230} }