E. Çopur Et Al. , "Stufflebeam’in CIPP Modeline Göre İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programını Değerlendirme Ölçeği," INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, pp.150-175, 2021
Çopur, E. Et Al. 2021. Stufflebeam’in CIPP Modeline Göre İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programını Değerlendirme Ölçeği. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2 , 150-175.
Çopur, E., Türkmneoğlu, M., DİNÇ ARTUT, P., & BAL, A. P., (2021). Stufflebeam’in CIPP Modeline Göre İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programını Değerlendirme Ölçeği. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, 150-175.
Çopur, Ersin Et Al. "Stufflebeam’in CIPP Modeline Göre İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programını Değerlendirme Ölçeği," INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, 150-175, 2021
Çopur, Ersin Et Al. "Stufflebeam’in CIPP Modeline Göre İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programını Değerlendirme Ölçeği." INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, pp.150-175, 2021
Çopur, E. Et Al. (2021) . "Stufflebeam’in CIPP Modeline Göre İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programını Değerlendirme Ölçeği." INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM , vol.3, no.2, pp.150-175.
@article{article, author={Ersin Çopur Et Al. }, title={Stufflebeam’in CIPP Modeline Göre İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programını Değerlendirme Ölçeği}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SPECTRUM}, year=2021, pages={150-175} }