C. Çöltü İmren, "Inwiefern dienen die literarischen Texte zum Verständnis in der Vorbereitungsklasse," I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil eğitimi ve Okul gelişimi sempozyumu , vol.1, Çanakkale, Turkey, pp.65-74, 2002
Çöltü İmren, C. 2002. Inwiefern dienen die literarischen Texte zum Verständnis in der Vorbereitungsklasse. I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil eğitimi ve Okul gelişimi sempozyumu , (Çanakkale, Turkey), 65-74.
Çöltü İmren, C., (2002). Inwiefern dienen die literarischen Texte zum Verständnis in der Vorbereitungsklasse . I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil eğitimi ve Okul gelişimi sempozyumu (pp.65-74). Çanakkale, Turkey
Çöltü İmren, CAVİDAN. "Inwiefern dienen die literarischen Texte zum Verständnis in der Vorbereitungsklasse," I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil eğitimi ve Okul gelişimi sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 2002
Çöltü İmren, CAVİDAN Ç. . "Inwiefern dienen die literarischen Texte zum Verständnis in der Vorbereitungsklasse." I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil eğitimi ve Okul gelişimi sempozyumu , Çanakkale, Turkey, pp.65-74, 2002
Çöltü İmren, C. (2002) . "Inwiefern dienen die literarischen Texte zum Verständnis in der Vorbereitungsklasse." I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil eğitimi ve Okul gelişimi sempozyumu , Çanakkale, Turkey, pp.65-74.
@conferencepaper{conferencepaper, author={CAVİDAN ÇÖLTÜ İMREN}, title={Inwiefern dienen die literarischen Texte zum Verständnis in der Vorbereitungsklasse}, congress name={I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil eğitimi ve Okul gelişimi sempozyumu}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2002}, pages={65-74} }