E. ÖRSDEMİR, "TÜRKİYE DE İLKÖĞRETİM SINIFLARI İNGİLİZCE DERSLERİNDEKİ PERFORMANS GÖREVLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ," International Journal of Language Academy , vol.3, no.9, pp.415-428, 2015
ÖRSDEMİR, E. 2015. TÜRKİYE DE İLKÖĞRETİM SINIFLARI İNGİLİZCE DERSLERİNDEKİ PERFORMANS GÖREVLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. International Journal of Language Academy , vol.3, no.9 , 415-428.
ÖRSDEMİR, E., (2015). TÜRKİYE DE İLKÖĞRETİM SINIFLARI İNGİLİZCE DERSLERİNDEKİ PERFORMANS GÖREVLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. International Journal of Language Academy , vol.3, no.9, 415-428.
ÖRSDEMİR, ESRA. "TÜRKİYE DE İLKÖĞRETİM SINIFLARI İNGİLİZCE DERSLERİNDEKİ PERFORMANS GÖREVLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ," International Journal of Language Academy , vol.3, no.9, 415-428, 2015
ÖRSDEMİR, ESRA. "TÜRKİYE DE İLKÖĞRETİM SINIFLARI İNGİLİZCE DERSLERİNDEKİ PERFORMANS GÖREVLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ." International Journal of Language Academy , vol.3, no.9, pp.415-428, 2015
ÖRSDEMİR, E. (2015) . "TÜRKİYE DE İLKÖĞRETİM SINIFLARI İNGİLİZCE DERSLERİNDEKİ PERFORMANS GÖREVLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ." International Journal of Language Academy , vol.3, no.9, pp.415-428.
@article{article, author={ESRA ÖRSDEMİR}, title={TÜRKİYE DE İLKÖĞRETİM SINIFLARI İNGİLİZCE DERSLERİNDEKİ PERFORMANS GÖREVLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2015, pages={415-428} }