İ. ÖZDEMİR, "Türkiye’de Popüler Kadın Magazin Dergileri: Yeni Kadın Kimliği ve Sunulan Yaşam Tarzları," In Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları Türkiye Medyasından Örüntüler , Ankara: Ütopya Yayınları, 2009, pp.202-239.
ÖZDEMİR, İ. Türkiye’de Popüler Kadın Magazin Dergileri: Yeni Kadın Kimliği ve Sunulan Yaşam Tarzları. 2009. In Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları Türkiye Medyasından Örüntüler , Ütopya Yayınları, Ankara, 202-239.
ÖZDEMİR, İ., (2009). Türkiye’de Popüler Kadın Magazin Dergileri: Yeni Kadın Kimliği ve Sunulan Yaşam Tarzları. Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları Türkiye Medyasından Örüntüler (pp.202-239), Ankara: Ütopya Yayınları.
ÖZDEMİR, İLKER. "Türkiye’de Popüler Kadın Magazin Dergileri: Yeni Kadın Kimliği ve Sunulan Yaşam Tarzları." In Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları Türkiye Medyasından Örüntüler , 202-239. Ankara: Ütopya Yayınları, 2009
ÖZDEMİR, İLKER. "Türkiye’de Popüler Kadın Magazin Dergileri: Yeni Kadın Kimliği ve Sunulan Yaşam Tarzları." Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları Türkiye Medyasından Örüntüler , Ütopya Yayınları, 2009, pp.202-239.
ÖZDEMİR, İ. (2009) "Türkiye’de Popüler Kadın Magazin Dergileri: Yeni Kadın Kimliği ve Sunulan Yaşam Tarzları", Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları Türkiye Medyasından Örüntüler . Ankara: Ütopya Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={İLKER ÖZDEMİR}, chaptertitle={Türkiye’de Popüler Kadın Magazin Dergileri: Yeni Kadın Kimliği ve Sunulan Yaşam Tarzları}, booktitle={ Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları Türkiye Medyasından Örüntüler}, publisher={Ütopya Yayınları}, city={Ankara},year={2009} }