E. ÇİTCİ And B. ERALDEMİR, "Görsel Kültür Elemanı Olarak Reklam Afişlerinin Toplumsal Süreçlerle Etkileşimi," Art-e Sanat Dergisi , vol.10, no.20, pp.787-807, 2017
ÇİTCİ, E. And ERALDEMİR, B. 2017. Görsel Kültür Elemanı Olarak Reklam Afişlerinin Toplumsal Süreçlerle Etkileşimi. Art-e Sanat Dergisi , vol.10, no.20 , 787-807.
ÇİTCİ, E., & ERALDEMİR, B., (2017). Görsel Kültür Elemanı Olarak Reklam Afişlerinin Toplumsal Süreçlerle Etkileşimi. Art-e Sanat Dergisi , vol.10, no.20, 787-807.
ÇİTCİ, EROL, And BİRNUR ERALDEMİR. "Görsel Kültür Elemanı Olarak Reklam Afişlerinin Toplumsal Süreçlerle Etkileşimi," Art-e Sanat Dergisi , vol.10, no.20, 787-807, 2017
ÇİTCİ, EROL And ERALDEMİR, BİRNUR. "Görsel Kültür Elemanı Olarak Reklam Afişlerinin Toplumsal Süreçlerle Etkileşimi." Art-e Sanat Dergisi , vol.10, no.20, pp.787-807, 2017
ÇİTCİ, E. And ERALDEMİR, B. (2017) . "Görsel Kültür Elemanı Olarak Reklam Afişlerinin Toplumsal Süreçlerle Etkileşimi." Art-e Sanat Dergisi , vol.10, no.20, pp.787-807.
@article{article, author={EROL ÇİTCİ And author={BİRNUR ERALDEMİR}, title={Görsel Kültür Elemanı Olarak Reklam Afişlerinin Toplumsal Süreçlerle Etkileşimi}, journal={Art-e Sanat Dergisi}, year=2017, pages={787-807} }