N. Şahin And M. SARI, "Ortaokullardaki Eğitim Ortamlarının Düşünme Dostu Sınıf Özellikleri Açısından İncelenmesi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.22, no.4, pp.565-592, 2016
Şahin , N. And SARI, M. 2016. Ortaokullardaki Eğitim Ortamlarının Düşünme Dostu Sınıf Özellikleri Açısından İncelenmesi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.22, no.4 , 565-592.
Şahin , N., & SARI, M., (2016). Ortaokullardaki Eğitim Ortamlarının Düşünme Dostu Sınıf Özellikleri Açısından İncelenmesi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.22, no.4, 565-592.
Şahin , Nurşen, And MEDİHA SARI. "Ortaokullardaki Eğitim Ortamlarının Düşünme Dostu Sınıf Özellikleri Açısından İncelenmesi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.22, no.4, 565-592, 2016
Şahin , Nurşen And SARI, MEDİHA. "Ortaokullardaki Eğitim Ortamlarının Düşünme Dostu Sınıf Özellikleri Açısından İncelenmesi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.22, no.4, pp.565-592, 2016
Şahin , N. And SARI, M. (2016) . "Ortaokullardaki Eğitim Ortamlarının Düşünme Dostu Sınıf Özellikleri Açısından İncelenmesi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.22, no.4, pp.565-592.
@article{article, author={Nurşen Şahin And author={MEDİHA SARI}, title={Ortaokullardaki Eğitim Ortamlarının Düşünme Dostu Sınıf Özellikleri Açısından İncelenmesi}, journal={Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi}, year=2016, pages={565-592} }