N. AKÇA BERK And B. ATA, "Lise Tarih Derslerinde Otantik Etkinliklerin Uygulanması ve Sorunları," Eğitimde Yeni Yönelimler- V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.390-400, 2009
AKÇA BERK, N. And ATA, B. 2009. Lise Tarih Derslerinde Otantik Etkinliklerin Uygulanması ve Sorunları. Eğitimde Yeni Yönelimler- V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 390-400.
AKÇA BERK, N., & ATA, B., (2009). Lise Tarih Derslerinde Otantik Etkinliklerin Uygulanması ve Sorunları . Eğitimde Yeni Yönelimler- V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu (pp.390-400). İzmir, Turkey
AKÇA BERK, NEVAL, And Bahri ATA. "Lise Tarih Derslerinde Otantik Etkinliklerin Uygulanması ve Sorunları," Eğitimde Yeni Yönelimler- V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2009
AKÇA BERK, NEVAL A. And ATA, Bahri. "Lise Tarih Derslerinde Otantik Etkinliklerin Uygulanması ve Sorunları." Eğitimde Yeni Yönelimler- V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.390-400, 2009
AKÇA BERK, N. And ATA, B. (2009) . "Lise Tarih Derslerinde Otantik Etkinliklerin Uygulanması ve Sorunları." Eğitimde Yeni Yönelimler- V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.390-400.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NEVAL AKÇA BERK And author={Bahri ATA}, title={Lise Tarih Derslerinde Otantik Etkinliklerin Uygulanması ve Sorunları}, congress name={Eğitimde Yeni Yönelimler- V Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2009}, pages={390-400} }