M. KARAKUŞ And H. İ. ÖZTÜRK, "Türkiye'de uygulanan işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması," International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, pp.1-28, 2016
KARAKUŞ, M. And ÖZTÜRK, H. İ. 2016. Türkiye'de uygulanan işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması. International Journal of Active Learning , vol.1, no.1 , 1-28.
KARAKUŞ, M., & ÖZTÜRK, H. İ., (2016). Türkiye'de uygulanan işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması. International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, 1-28.
KARAKUŞ, MEMET, And HALİL İBRAHİM ÖZTÜRK. "Türkiye'de uygulanan işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması," International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, 1-28, 2016
KARAKUŞ, MEMET And ÖZTÜRK, HALİL İ. . "Türkiye'de uygulanan işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması." International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, pp.1-28, 2016
KARAKUŞ, M. And ÖZTÜRK, H. İ. (2016) . "Türkiye'de uygulanan işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması." International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, pp.1-28.
@article{article, author={MEMET KARAKUŞ And author={HALİL İBRAHİM ÖZTÜRK}, title={Türkiye'de uygulanan işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması}, journal={International Journal of Active Learning}, year=2016, pages={1-28} }