K. TARIM And P. ARTUT, "Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems," İlköğretim Online , vol.12, no.3, pp.759-769, 2013
TARIM, K. And ARTUT, P. 2013. Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems. İlköğretim Online , vol.12, no.3 , 759-769.
TARIM, K., & ARTUT, P., (2013). Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems. İlköğretim Online , vol.12, no.3, 759-769.
TARIM, KAMURAN, And PERİHAN ARTUT. "Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems," İlköğretim Online , vol.12, no.3, 759-769, 2013
TARIM, KAMURAN And ARTUT, PERİHAN. "Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems." İlköğretim Online , vol.12, no.3, pp.759-769, 2013
TARIM, K. And ARTUT, P. (2013) . "Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems." İlköğretim Online , vol.12, no.3, pp.759-769.
@article{article, author={KAMURAN TARIM And author={PERİHAN ARTUT}, title={Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems}, journal={İlköğretim Online}, year=2013, pages={759-769} }