S. KÖKSAL ARAÇ, "Sosyal Medya Etkileyicilerinin (Influencer) Tüketici Psikolojisindeki Rolü: Z Kuşağı Araştırmaları Üzerine Bir Değerlendirme," NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.11, no.28, pp.324-335, 2023
KÖKSAL ARAÇ, S. 2023. Sosyal Medya Etkileyicilerinin (Influencer) Tüketici Psikolojisindeki Rolü: Z Kuşağı Araştırmaları Üzerine Bir Değerlendirme. NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.11, no.28 , 324-335.
KÖKSAL ARAÇ, S., (2023). Sosyal Medya Etkileyicilerinin (Influencer) Tüketici Psikolojisindeki Rolü: Z Kuşağı Araştırmaları Üzerine Bir Değerlendirme. NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.11, no.28, 324-335.
KÖKSAL ARAÇ, SELİN. "Sosyal Medya Etkileyicilerinin (Influencer) Tüketici Psikolojisindeki Rolü: Z Kuşağı Araştırmaları Üzerine Bir Değerlendirme," NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.11, no.28, 324-335, 2023
KÖKSAL ARAÇ, SELİN K. . "Sosyal Medya Etkileyicilerinin (Influencer) Tüketici Psikolojisindeki Rolü: Z Kuşağı Araştırmaları Üzerine Bir Değerlendirme." NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.11, no.28, pp.324-335, 2023
KÖKSAL ARAÇ, S. (2023) . "Sosyal Medya Etkileyicilerinin (Influencer) Tüketici Psikolojisindeki Rolü: Z Kuşağı Araştırmaları Üzerine Bir Değerlendirme." NESNE PSIKOLOJI DERGISI , vol.11, no.28, pp.324-335.
@article{article, author={SELİN KÖKSAL ARAÇ}, title={Sosyal Medya Etkileyicilerinin (Influencer) Tüketici Psikolojisindeki Rolü: Z Kuşağı Araştırmaları Üzerine Bir Değerlendirme}, journal={NESNE PSIKOLOJI DERGISI}, year=2023, pages={324-335} }