N. Elpeze Ergeç, "EXAMINING THE SCEPTICAL APPROACH IN ADVERTISEMENT," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.172-193, 2009
Elpeze Ergeç, N. 2009. EXAMINING THE SCEPTICAL APPROACH IN ADVERTISEMENT. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2 , 172-193.
Elpeze Ergeç, N., (2009). EXAMINING THE SCEPTICAL APPROACH IN ADVERTISEMENT. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, 172-193.
Elpeze Ergeç, NÜKET. "EXAMINING THE SCEPTICAL APPROACH IN ADVERTISEMENT," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, 172-193, 2009
Elpeze Ergeç, NÜKET E. . "EXAMINING THE SCEPTICAL APPROACH IN ADVERTISEMENT." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.172-193, 2009
Elpeze Ergeç, N. (2009) . "EXAMINING THE SCEPTICAL APPROACH IN ADVERTISEMENT." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.172-193.
@article{article, author={NÜKET ELPEZE ERGEÇ}, title={EXAMINING THE SCEPTICAL APPROACH IN ADVERTISEMENT}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={172-193} }