Atıf Formatları
Kovid-19 korkusu, akademik motivasyon ve stresle başa çıkma stilleri: 2021 ve 2022 yılı verilerinin karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. B. BULUT And A. Tunç, "Kovid-19 korkusu, akademik motivasyon ve stresle başa çıkma stilleri: 2021 ve 2022 yılı verilerinin karşılaştırılması," Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, pp.75-86, 2024

BULUT, M. B. And Tunç, A. 2024. Kovid-19 korkusu, akademik motivasyon ve stresle başa çıkma stilleri: 2021 ve 2022 yılı verilerinin karşılaştırılması. Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.1 , 75-86.

BULUT, M. B., & Tunç, A., (2024). Kovid-19 korkusu, akademik motivasyon ve stresle başa çıkma stilleri: 2021 ve 2022 yılı verilerinin karşılaştırılması. Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, 75-86.

BULUT, MERYEM, And Abdullah Tunç. "Kovid-19 korkusu, akademik motivasyon ve stresle başa çıkma stilleri: 2021 ve 2022 yılı verilerinin karşılaştırılması," Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, 75-86, 2024

BULUT, MERYEM B. And Tunç, Abdullah. "Kovid-19 korkusu, akademik motivasyon ve stresle başa çıkma stilleri: 2021 ve 2022 yılı verilerinin karşılaştırılması." Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, pp.75-86, 2024

BULUT, M. B. And Tunç, A. (2024) . "Kovid-19 korkusu, akademik motivasyon ve stresle başa çıkma stilleri: 2021 ve 2022 yılı verilerinin karşılaştırılması." Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, pp.75-86.

@article{article, author={MERYEM BERRİN BULUT And author={Abdullah Tunç}, title={Kovid-19 korkusu, akademik motivasyon ve stresle başa çıkma stilleri: 2021 ve 2022 yılı verilerinin karşılaştırılması}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2024, pages={75-86} }