E. Çelebi, "Sosyal Medya İletişiminin Kurumsal İtibar Algısı Üzerindeki Rolü," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.41, pp.108-118, 2020
Çelebi, E. 2020. Sosyal Medya İletişiminin Kurumsal İtibar Algısı Üzerindeki Rolü. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.41 , 108-118.
Çelebi, E., (2020). Sosyal Medya İletişiminin Kurumsal İtibar Algısı Üzerindeki Rolü. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.41, 108-118.
Çelebi, ENGİN. "Sosyal Medya İletişiminin Kurumsal İtibar Algısı Üzerindeki Rolü," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.41, 108-118, 2020
Çelebi, ENGİN. "Sosyal Medya İletişiminin Kurumsal İtibar Algısı Üzerindeki Rolü." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.41, pp.108-118, 2020
Çelebi, E. (2020) . "Sosyal Medya İletişiminin Kurumsal İtibar Algısı Üzerindeki Rolü." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.41, pp.108-118.
@article{article, author={ENGİN ÇELEBİ}, title={Sosyal Medya İletişiminin Kurumsal İtibar Algısı Üzerindeki Rolü}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={108-118} }