B. KUŞDEMİR KAYIRAN And A. DOĞANAY, "Öz-düzenleyici öğrenmenin okuduğunu anlamaya yönelik akademik başarı ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, pp.89-112, 2017
KUŞDEMİR KAYIRAN, B. And DOĞANAY, A. 2017. Öz-düzenleyici öğrenmenin okuduğunu anlamaya yönelik akademik başarı ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14 , 89-112.
KUŞDEMİR KAYIRAN, B., & DOĞANAY, A., (2017). Öz-düzenleyici öğrenmenin okuduğunu anlamaya yönelik akademik başarı ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, 89-112.
KUŞDEMİR KAYIRAN, BİLGE, And AHMET DOĞANAY. "Öz-düzenleyici öğrenmenin okuduğunu anlamaya yönelik akademik başarı ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, 89-112, 2017
KUŞDEMİR KAYIRAN, BİLGE K. And DOĞANAY, AHMET. "Öz-düzenleyici öğrenmenin okuduğunu anlamaya yönelik akademik başarı ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, pp.89-112, 2017
KUŞDEMİR KAYIRAN, B. And DOĞANAY, A. (2017) . "Öz-düzenleyici öğrenmenin okuduğunu anlamaya yönelik akademik başarı ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, pp.89-112.
@article{article, author={BİLGE KUŞDEMİR KAYIRAN And author={AHMET DOĞANAY}, title={Öz-düzenleyici öğrenmenin okuduğunu anlamaya yönelik akademik başarı ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2017, pages={89-112} }