R. YILDIRIM And E. ÖRSDEMİR, "İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," The Journal of Academic Social Sciences , vol.18, no.18, pp.512-520, 2015
YILDIRIM, R. And ÖRSDEMİR, E. 2015. İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. The Journal of Academic Social Sciences , vol.18, no.18 , 512-520.
YILDIRIM, R., & ÖRSDEMİR, E., (2015). İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. The Journal of Academic Social Sciences , vol.18, no.18, 512-520.
YILDIRIM, RANA, And ESRA ÖRSDEMİR. "İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," The Journal of Academic Social Sciences , vol.18, no.18, 512-520, 2015
YILDIRIM, RANA And ÖRSDEMİR, ESRA. "İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." The Journal of Academic Social Sciences , vol.18, no.18, pp.512-520, 2015
YILDIRIM, R. And ÖRSDEMİR, E. (2015) . "İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." The Journal of Academic Social Sciences , vol.18, no.18, pp.512-520.
@article{article, author={RANA YILDIRIM And author={ESRA ÖRSDEMİR}, title={İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={The Journal of Academic Social Sciences}, year=2015, pages={512-520} }