B. AYBEK And T. KARATAŞ, "Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Turkey, pp.276-277, 2017
AYBEK, B. And KARATAŞ, T. 2017. Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Muğla, Turkey), 276-277.
AYBEK, B., & KARATAŞ, T., (2017). Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması . 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (pp.276-277). Muğla, Turkey
AYBEK, BİRSEL, And TUĞÇE KARATAŞ. "Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 2017
AYBEK, BİRSEL And KARATAŞ, TUĞÇE. "Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Turkey, pp.276-277, 2017
AYBEK, B. And KARATAŞ, T. (2017) . "Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Turkey, pp.276-277.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BİRSEL AYBEK And author={TUĞÇE KARATAŞ}, title={Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması}, congress name={5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2017}, pages={276-277} }