R. DEMİR And M. KARAKUŞ, "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ORTAOKUL 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MEVCUT DURUMUN İNCELENMESİ," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, pp.963-978, 2022
DEMİR, R. And KARAKUŞ, M. 2022. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ORTAOKUL 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MEVCUT DURUMUN İNCELENMESİ. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2 , 963-978.
DEMİR, R., & KARAKUŞ, M., (2022). UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ORTAOKUL 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MEVCUT DURUMUN İNCELENMESİ. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, 963-978.
DEMİR, Ramazan, And MEMET KARAKUŞ. "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ORTAOKUL 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MEVCUT DURUMUN İNCELENMESİ," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, 963-978, 2022
DEMİR, Ramazan And KARAKUŞ, MEMET. "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ORTAOKUL 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MEVCUT DURUMUN İNCELENMESİ." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, pp.963-978, 2022
DEMİR, R. And KARAKUŞ, M. (2022) . "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ORTAOKUL 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MEVCUT DURUMUN İNCELENMESİ." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.2, pp.963-978.
@article{article, author={Ramazan DEMİR And author={MEMET KARAKUŞ}, title={UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ORTAOKUL 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MEVCUT DURUMUN İNCELENMESİ}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={963-978} }